/* MB Saját

2011. július 7., csütörtök

30. nap Melide - Pedrouzo

33 km; 10 ora

Nos, ilyen kozel meg sohasem jartunk Santiagohoz. 21 km. Ezt fel labon ugralva is meg tudom tenni, felteve, ha a labam is ugy gondolja.

Az elmult ejjel egy onkormanyzati tomegszallason telt.
Reggel arra ebredtem, hogy egy kevesbe adoniszi testu zarandok tarsam (joval 60 felett) egy szal alsonemuben setal fel s ala. Rogton ebren voltam, de meg Erika is. Sajnos nehanyan ugy gondoljak, hogy a zarandoklat minden tarsadalmi szabaly alol felmentest ad. Sok alol valoban, hiszen utoljara 19 evesen furodtem ugy, hogy tobben voltunk egy szeparalas nelkuli terben. Akkor a szappant is meggondolta az ember, hogy milyen modon vegye fel. Most nem volt ennyire veszes a helyzet, de azert eszembe jutottak a regi szep idok a seregben.
Aztan csak mentunk es mentunk es mentunk... A kezdo es a vegpont kozott volt 100 m szintkulonbseg, ehhez kepest +-600 m volt a mozgas. Mint egy hullamvasut, szerencsere gyonyoru kornyezetben. Jartatok mar eukaliptusz erdoben? Mert en ma szinte csak abban voltam. Egig ero fak, fantasztikus illat. Tehenlepeny alig, epp csak hogy el ne felejtsuk, hogy Galiciaban jarunk. A tehenlepeny eukaliptusszal szinten felejthetetlen, bar volt jobb is.

A tervek szerint megalltunk volna 30 km utan egy magan szallason. Mivel csak nekem jutott volna benne hely (en ertem oda eloszor es csak egy hely volt), lovagias voltam, es Erikaval tartottam a kovetkezo szallasra. Megerkeztunk, csodak csodaja volt szabad hely, raadasul egymas alatt-folott. Utanunk fogadtak meg 3 embert, majd kitettek a completto (megtelt) tablat. Mazli. Raadasul van egy belso kis kert, csobogo szinte az aagyunk mellett; csendes, kellemes zene szol. Melto bucsuzas a zarandok lettol (holnap szallodaznank, ha talalunk megfelelot). Persze vagy egy-ket tucat ember van egy legterben. Minden relativ, meg kell becsulni az apro dolgokat is.

Voltunk vacsorazni, nagy elmeny volt. Kb. 50 fo fert volna el a teremben, volt 25 spanyol es mi. Nem hallottam, mit mond Erika, de neha a sajat gondolataimat sem. Iszonyatos zajt tudnak csapni, pedig enekelni is csak neha enekeltek. es kiszurtak a szemunket a menuhoz egy pohar (!!!) borral. Muszaj voltunk helyben es a szallason is egy-egy uveg gyenge spanyol borral potolni a hianyt.
Holnap kikapcsolom az ebresztot, ugyis elkezd valaki csorogni reggel. A 21 km kb. 6 ora. Vacsorazni - ha minden jol megy -  Santiagoban fogunk.

3 megjegyzés:

  1. Na de Béla!!! Pedig olyan rendes embernek tűntél!!!!! :D:D:D:D

    http://index.hu/bulvar/2011/07/07/elloptak_a_camino_kodexet/

    Üdv: a kedves kollégáid :)

    VálaszTörlés
  2. http://index.hu/bulvar/2011/07/07/elloptak_a_camino_kodexet/
    Réka előbb olvasta a híreket. Az újságok is megírták már!
    Üdvözölnek a szegedi kollegák is! Hány cipőt koptattál el?

    Ilona

    VálaszTörlés
  3. Vegigturtam az egesz kocsit, de sehol nem talalom! Ezek szerint megsem en voltam :-).
    Egyebkent mindenkinek udv Provance-bol, utban hazafele!

    VálaszTörlés