/* MB Saját

2011. április 5., kedd

Újabb lépéssel közelebb

A tegnapi napon fontos dolog történt: a munkahelyemen formailag is engedélyezték a szabadságomat. És mit ad isten, ugyancsak tegnap Erika papírját is aláírták! Minden elismerésem a munkahelyeinkké, a teljes éves szabadságunkat (hat hét) egyben kiadták!

Közben lelkesen készülünk, a felszerelés komolyabb része gyakorlatilag beszerezve. Apróbb fogyóeszközök, esetleg egy-két finomítás, de már semmi lényeges, amit ne lehetne egy drogériában és egy gyógyszertárban beszerezni. Úgyhogy ideje volt egy nagyobb 'sétának', ahol a bakanccsal is tovább szokhatjuk egymást. Igazából a talpbetéte nem volt tökéletes, úgyhogy inkább a korábbi bakancsomét használtam az előző túrák alkalmával is. Egy új talpbetét még kényelmesebbé teheti a helyzetet, gondoltam. Mekkorát tévedtem!


Múlt szombaton a Pilisben túráztunk. Pilisszentkeresztről, a Dera-patak szurdokvölgyének déli végétől indultunk egy alig pakolt hátizsákkal Dobogókőre. Elég hamar felértünk, úgyhogy folytattuk az utat tovább észak felé, le a Rám-hegy tövében futó aszfaltútig. Itt már éreztem, hogy baj lesz a lábammal, de valahogy vissza kellett jutni az autóhoz, úgyhogy ugyanezen az úton elindultunk visszafelé. Mire visszaértünk a kocsihoz, már tudtam, hogy nem ez a talpbetét jön velem. De a vízhólyag tapasz - terven kívüli - tesztelése sikeres!

Még 58 nap indulásig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése