/* MB Saját

2011. június 21., kedd

14. nap Hontanas - Boadilla del Camino

29 km; 8 ora

A tegnapi nap utan a mai egy konnyed seta volt: rovidebb volt a tav, korabban tudtunk indulni, picit felhos volt delutan az eg.

Azert a 350 km mar meglatszik: gyogyulnak az elso sebek, (remelem) lassabban keletkeznek az ujak. De ez csak atmenet. Az egyik utitarsunk (talan mar irtam rola, Lyonbol indult gyalog) kb. 56 napja van uton, ma mutatta, hogy osszeszedett egy vizholyagot.
Reggel tizoraizni egy barba tertunk be. Kerdezi a pultos, honnan jottunk. Magyarorszag? Neki van ilyen zaszloja, es mutatja a szemben levo televizio alatt a magyar zaszlot. Ez honnan? A zarandokoktol, mint a penzek. Akkor nezem, hogy az osszes gerendajan papirpenzek lognak a vilag minden tajarol, persze forint is: 100, 200, 500, 1000, 2000, 5000 forintosokat talatam. Meg egy ujsagcikket, amibol csak annyit ertettem, hogy 600 bankjegy log a plafonon. Es meg a sutije is jo volt.
Utana csak mentunk hegyre fel, majd le, majd fel, majd le, de ez mar (szinte) meg se kottyant a tegnapi utan.

A szallas ma vegyes: az udvar az eddigi legszebb (pazsit, fak, diszek), medence is van.
A szobank szerintem elfogadhato, de a szomszed szoba... Eloszor azt hittem, harom emeletesek az agyak. De kiderult, hogy csak egy galeria, ahol nem emeletes agyak vannak. A galeria alatt azonban emeletesek az agyak. Az egesz galeriat egy tisztesseges gerenda tartja, de a korlatjat mar a plafonrol lelogatott kotelekre kotottek. Mereszebbek kotelen is felmaszhatnak a galeriara. Csinaltam fenykepet is, majd egyszer felkerul (Nem dugom az SD-met olyan gepbe, amelyikre csont nelkul telepitettem a Firefoxot...).
Ujabb magyarral futottunk egyebkent ossze, rajtunk kivul tudtunkkal 14 magyar van uton. Nem rossz, valaki meg is jegyezte par napja, hogy mennyien vagyunk.

1 megjegyzés:

  1. Tegnap már aggódtunk hogy nem írtatok,de úgy látom minden rendben! Ildikónak megszületett a kislánya,jól vannak.

    VálaszTörlés